Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Staramy się, by w naszym sklepie zwroty i reklamacje były bezproblemowe: szybkie, bezpieczne i pozbawione skomplikowanych procedur.
zakupiony przedmiot Ciebie nie satysfakcjonuje masz pełne prawo do jego zwrotu (podstawa prawna: Ustawa z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów). Dla Twojej wygody wydłużyliśmy ustawowy termin zwrotu z 14 do 30 dni od daty zakupu.
Warunki zwrotu:
- na podjęcie decyzji o zwrocie towaru masz 30 dni od daty zakupu,
- towar możesz zwrócić bez podania przyczyny (będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi)
- zwracane przedmioty nie mogą być używane ani zniszczone w jakikolwiek sposób,
Jeżeli zdecydujesz się na zwrot to koniecznie nas poinformuj wysyłając wiadomość na julia@jules-shop.pl lub na nasz adres stacjonarny (z dopiskiem „zwrot”). Od tego momentu masz 14 dni kalendarzowych na odesłanie zwracanego przedmiotu.
Poniżej znajduje się formularz zwrotu – będziemy bardzo wdzięczni za dołączenie do odsyłanego produktu wypełnionego i podpisanego formularza oraz paragonu. Usprawni to procedurę zwrotu.
Po otrzymaniu Twojej przesyłki zwrócimy pieniądze na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy. Prosimy pamiętać, że zwracane produkty odsyłasz na koszt własny.
Prosimy o solidne zabezpieczenie zwracanego towaru 🙂
REKLAMACJE
Sprzedajemy produkty ręcznie robione, które w swej naturze nie są fabrycznie doskonałe. Jednak w sytuacji gdy z produktem stanie się coś, co nie powinno produkt zostanie naprawiony lub wymieniony.
Przed wysłaniem zamówienia sprawdzamy (w miarę możliwości) czy zakupione przez Ciebie produkty są w pełni wykończone i dobrej jakości. Czasem się jednak zdarza, że produkty posiadają wady ukryte. Jeżeli wykryjesz taką wadę wyślij nam informację mailem na adres julia@jules-shop.pl w celu uzgodnienia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki z wadliwym towarem.
Poniżej znajduje się formularz reklamacji – będziemy bardzo wdzięczni za dołączenie do odsyłanego produktu wypełnionego i podpisanego formularza oraz paragonu. Usprawni to procedurę reklamacyjną.
W przypadku ujawnienia się wady produktu możemy zgodnie z Twoim życzeniem: a) na nasz koszt wymienić lub naprawić wadliwy produkt (zwracamy również koszt jego odesłania do sklepu), b) zaproponować wymianę na inny produkt, c) zwrócić wpłaconą należność. Jesteśmy elastyczni w tym względzie.
ADRES DO ZWROTÓW I REKLAMACJI
Jules Czapki
Rupika Julia Kryszewska
ul. Kościuszki 12
34-500 Zakopane
tel. 509 682 678
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
